19 årig kärring ;)

I helgen har det varit fullt upp eftersom jag fyllde år igår! Känner mig som en gammal kärring nu, haha! I lördags så var jag först hos tandläkaren och gjorde mindre trevliga saker och efter det så kom allt folk och firade mig..fick en massa trevliga saker faktiskt, tack så mycket alla!

Sen senare på kvällen så åkte jag, roger och sebben in till stan och fikade med miss Selin och det var grymt trevligt faktiskt. Har saknat den tjejen riktigt mycket! Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Och roligaste va den där data killen, right sara? haha! Han va skum :)

Igår så hade jag och familjen det mysigt, käkade gott och bara ängnade oss åt varandra. Blev lite chips och dipp sen på kvällen också. Jag syndade lite ;) Haha!

I morgon ska jag köra, har lektion kl 10.15 och på torsdag är det dags för halkbanan! Riktigt nervös inför det men alla som jag har pratat med säger att det bara är kul så jag får försöka lita på dom :P Nu sitter jag och väntar på att Greys Anatomy ska bli nerladdat, har missat grymt mycket så tänkte ta upp det jag har missat. Älsklingen och Dennis sitter och spelar på Xboxet, ska försöka få med dom ut på en promenad sen.

Nä, nu kaffe och greys.. lite senare Andra Avenyn.. och ja, jag är en serienörd ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback