Livet går upp och ner.

Jag gick in på min Facebook idag och möttes av ett mindre trevligt meddelande. Det meddelandet sårade som fan. Meddelanden där man bara får läsa hur värdelös man är i princip. Och detta var dessutom av en såkallad "familjemedlem". Men sen finns det människor som inte tillhör familjen på samma sätt som förgyller hela ens dag. Patrik! Det han skrev på min logg var :

"Tja Emelie...läste lite på din blogg och gick tbx i tiden en del...fean vad människor snackar skit ibland och lägger ALLT på dig...Skit i allt gammalt skitsnack å tänk på att du har folk omkring dig som bryr sig om dig ok-....Är iaf imponerad av dig ...och vad du gjort av ditt liv hittills....ha de nicebajs så hörs vi.....just ja...jyrgårn fotboll-på en grusplan nära dig.....HAHAHA"

Tanken slog mig nyss att Patrik har alltid funnits där, mer eller mindre. Jag har känt honom hela mitt liv och när jag var liten och var mycket i Tumba så var han som en bror för mig. Han har varit med hela mitt liv..iallafall en stor del av det. Och det känns bra att man vet att man har någon där. Men samtidgt så känns det trist att det ska vara någon utomstående och inte ens familj. Men Patrik är någon jag fortfarande ser upp till än idag och kommer nog alltid göra det. Så Patrik, tack för att du gjorde min dag så mycket bättre med dessa ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback