Renovering?

Jag skulle vilja designa om min blogg. Men hur vet jag inte, känner bara att den är lite deprimerande. När man kommer in på bloggen så känns det som om det är en 13 årig med trasiga handleder som sitter och skriver i den. Och så vill jag inte att det ska vara, jag vill att den ska vara ljus och fräsch, att man känner att man vill läsa vidare i den..kanske till och med att man känner att man vill gå in och kolla den varje dag. Och det känns som om designen jag har nu inte uppfyller min önskan. Så, kanske dags för en renovering av bloggen nu? Frågan är bara hur. Någon som har några förslag? Nåja, jag får sitta och spåna lite på det. Ni lär ju märka hur det blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback