22 September

Kom precis hem efter att ha varit på promenad med Dennis, det var mycket trevligt måste jag säga. Vi var ute och gick i ca 60 minuter. Det var ganska så skönt väder och så vet det ju en bra början på mitt nya liv! Nu jävlar ska jag gå ner i vikt och få min kropp tillbaka. Så från och med idag så ska jag börja gå 1 timme om dagen och så ska jag prova på att äta Modifast. Min chef kör det och hon säger att det är bra så vi får se om det funkar på mig också. Så hejdå cola, godis och chips och välkommen hälsosamma liv!

Nä, nu ska jag ta en kopp kaffe och kolla på Andra Avenyn på SVT Play. Undra om jag får dricka kaffe förrsten...äsch skitsamma..dieten får ändå inte gå överstyr så kaffe kommer vara kvar! Kanske skriver mer i morgon efter promenaden..kanske vill Dennis följa med då också?

Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback