Modifast - nu jävlar !

Nu jävlar! Nu har jag kommit igång på riktigt vilket menas med att jag sitter här med första Modifast måltiden och det är faktiskt inte så jätte dumt. Men jag vet inte om jag ska byta ut alla 3 måltider eller om jag ska behålla middagen. Det tåls att klura på!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, lite senare ikväll ska jag i alla fall gå ut på min promenad och jag ser faktiskt fram emot det. Det känns inte så jobbigt men det är väll för att jag har bestämmt mig nu. Är man motiverad så kommer man nog ganska så långt på det.

Jaja, nu ska jag dricka upp det här och sen ska jag nog slänga in mig och älskling i duschen. Kanske kommer in och skriver lite senare :)

Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback