Promenix

Kom nyss in från min promenad, den blev 1 timme lång idag också. Det är ganska så skönt att vara ute och gå sådär, man får vara lite för sig själv och tänka lite. Kanske inte alltid så bra tankar men äsch på det. Annars har det inte hänt så mycket idag, det är lite trist.. men det blir ju vad man gör det till också. Nä, nu är jag lite hungrig så ännu en modifast måltid är på tur. Hoppas verkligen att detta kommer gå bra nu! Känner verkligen att jag vill lyckas med detta, då har jag ju i alla fall lyckats med någoning i mitt liv! Återkommer kanske i morron!

Ciao !

Kommentarer
Postat av: Darren

Sedan jag har varit arbetslös har jag också tagit långa promenader. Jag är ute i skogsspår varje dag med Milo och jag har gått ned 3 kilo utan att banta alls! Samtidit är det skönt att kommer ut i den friska Norrlänska luften :)

2009-10-04 @ 10:10:32
Postat av: Anna

Hur går det med det där Modifast nu då? (:

2009-10-04 @ 15:16:53
URL: http://akatalektisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback