6 dagar i rad, igen!

Snart är mina 6 arbetsdagar avklarade! Det är bara i morgon kvar och sen så ska jag soooova! Inläggen på bloggen har varit få av den enkla anledningen, när man jobbar såhär så orkar man ingenting när man kommer hem. Så jag har bara sovit, jobbat, ätit och duschat..mycket mer än så har jag faktiskt inte gjort.

Nä, nu ska jag gå och jobba vidare. Jag jobbar till 9 i kväll så om jag inte är för trött så kan det hända att det kommer ett till inlägg lite senare. Men det är inte säkert. Annars så mår jag okej, inte helt bra, men ändå okej.
Men men, nu måste jag gå. Men ni lär ju märka om jag kommer in senare och skriver eller inte. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: monica

Hej! Det låter tufft att jobba 6 dagar i sträck....du är duktig du;)

Tack så mycket för kommentaren för bilderna....jag blev själv inte riktigt nöjd men men....

Den 29 april ska jag tänka extra på dig.....Hoppas du får sova gott sen. Kram

2010-04-11 @ 17:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback