Amazon i Heron City

Fy va mätt jag är! Har nyss kommit hem efter att jag och familjen var och åt på Amazon i Heron City!
För min del blev det revbensspjäll, pommes, BBQ sås, coleslaw och cola till det :)
Så, nu behöver jag inte äta på minst 1 vecka framåt! Men fy faan va mumsigt det var och mysigt också.
Men notan blev inte nådig alltså, vi var 4 stycken som käkade och det slutade på 864 kronor. Men maten var i och för sig värd det också. Nä, där blir det återbesök..helt klart!

Nu, ska jag fortsätta kolla på Andra Avenyn, jag höll på och titta innan vi åkte så jag ska se klart på det nu.
Känner att jag skulle vilja slänga mig i soffan och glo på någon film, men har ingen som jag känner att jag vill se.
Så vi får se hur det blir med den saken. Men jag kommer säkert in senare och kladdar ner något nytt inlägg. Det är bara hålla utkik :)

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback