Basket mitt i natten

Jag trodde att min kväll/natt skulle bli lugn men nej, nej! Älskling, dennis, sebben och Robin fick för sig att vi skulle ut och spela basket. Och ja, varför inte? Tänkte att det skulle vara skönt att göra någonting kul efter allt tragiskt. Så när klockan var 12 så var vi och spelade basket som dock ganska så fort övergick till burken! Haha, måste ha sett ganska så kul ut, flera ungdomar varav 2 fyller 20 iår som spelar basken som en massa småungar!

Robin ramlade tyvärr och skrapade upp knät, så det var bara för oss att gå hem och så fick jag plåstra om honom och plocka ut lite små sten ur såret. Men man känner sig lagom snuskig nu för det var otroligt lerigt så jag funderar faktiskt på att hoppa in i en snabb dusch.

Jag känner även att det får räcka med inlägg idag, har skrivit mer än vad jag brukar. Om jag orkar så lägger jag upp bilder i morgon från idag också, men det är inte säkert. Måste i alla fall försöka komma ihåg att ladda kameran. Nu säger i alla fall jag godnatt och så syns vi i morgon igen.

Kommentarer
Postat av: Monica

Hejsan svejsan! Det låter skit kul att gå ut mitt i natten och spela basket.....känns lite som att man börjar blir...inte gammal utan "bara" äldre,hihi;)



Jag måste också pröva på det.....snart. Jag får nog åka till er och vara lite "Barnslig" eller rättare sagt vara glad o lycklig. Kram på dig och låt solen skina inom dig.Monica

2010-04-06 @ 17:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback