Fika med pappsen!

Puh! Även fast jag var ledig så var jag uppe omänskligt tidigt. Det gick kanon men körningen i alla fall! Mycket bättre än va jag trodde att det skulle gå eftersom jag var så trött.
Sen efter körlektionen så ringde jag pappa då jag visste att han hade ett möte i tumba, och då bestämde han att jag skulle vänta på honom så gick vi och tog en fika innan han skulle iväg på mötet. Det gillas, det var extremt trevligt. Det var alldeles för länge sen jag och min pappa gjorde någonting liknande så det uppskattades verkligen :)

Annars har det inte hänt så mycket idag, jag vilade lite när jag kom hem och nu så ska jag sätta igång med städningen. Spelar ingen roll hur mycket jag än städar så är det lika dammigt 5 minuter senare, fattar inte varför..det är inte alls kul att ha det så. Jag orkar verkligen inte, vet inte hur jag ska göra för att det ska bli bättre.

Lite senare under dagen så hade jag tänkt lägga in lite bilder som jag har tagit under helgen, men det får bli efter städningen. Så om ni håller utkik så blir det bra! Nä, nu ska jag ta arslet ur vagnen och börja. På med musik och fram med dammsugaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback