Fotboll

Denna dag har varit alldeles, alldeles underbar på ett väldigt enkelt sätt. Och när jag säger att den har varit det på ett enkelt sätt så menar jag att det har inte hänt något speciellt utan den har bara varit bra i alla fall. Dagen började med en mysig frukost med älsklingen min, och sen nästan direkt efter det så gick vi ut och körde lite fotboll. Och det är det vi har gjort fram till nu, R är iofs fortfarande ute och spelar men jag kände att jag var tvungen att gå in och värma mig lite.

Annars kommer det nog inte hända så mycket idag, jag känner att det bara är skönt också. När jag väl är ledig så vill jag bara ta det lungt eftersom det behövs! I morgon är det jobb igen fram till onsdag men sen är jag ledig :)
Nä, nu ska jag gå och se om man kanske kan få någonting i magen för att sedan kanske traska ut igen. Hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback