Jobba jobba jobba

Tjoho, snart får jag gå hem och sova (Ja Monica, jag är på jobbet igen!) och i morgon är jag ledig, ÄNTLIGEN!
Men sen så ska jag jobba på lördag och Måndag igen. Skulle egentligen ha varit ledig då men min chef kom och frågade mig så snällt så då kunde jag ju inte säga nej :P

Jag vet att jag skrev att jag skulle lägga in bilder, jag ska, jag gjorde bara inte det eftersom jag var tvungen att kasta mig själv i säng så chefen ringde och sa att jag var tvungen att jobba dagen därpå. Men dom kommer, i promise!

Nä, nu ska jag kolla en extra gång att jag har skrivit in allt i datorn som ska skrivas in. Och sen ska jag minnsan byta om och åka hem för att mysa med hjärtat mitt då jag inte har hunnit göra det så värst mycket dom senaste dagarna. Möjligt att jag kanske är här och kladdar sedan när jag är hemma också. Men tillsvidare, så säger vi hejdå!

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej! Ha det så underbart skönt nu när du blir ledig. Kram, Monica

2010-04-16 @ 17:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback