Lite över 1år.

Nu var det 1 vecka sen jag skrev, inte bra inte men ibland blir det så. Det beror mycket på jobbet, inte för att jag försöker skylla ifrån mig men när man jobbar som jag gör så blir man väldigt trött i både kroppen och psyket. Men sen är det också så att det har inte hänt så mycket roligt, och jag känner att jag vill skriva för att jag tycker det är kul och för att jag har någonting roligt att skriva om. Inte bara för skrivandets skull.

Det som har varit det mest stora som har hänt är väll att jag och R har nu varit tillsammans i över 1år. Vi firade 1år den 21, men eftersom jag jobbade kväll då så kunde vi inte göra så mycket. Men vi ska fira det nu i efterhand :) Men vad vi ska göra återstår att se.

Kände att jag bara ville komma in och skriva ett litet inlägg i alla fall så ni vet om att jag fortfarande lever och mår hyffsat bra. Är dock lite orolig över operationen som är om ungefär 2 veckor, men det ska nog gå bra. Kirurgen vet nog vad han håller på med. Men det är klart, orolig är man! Nä, nu ska jag gå och sova. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: monica

Grattis i efterskott, hoppas ni haft det mysigt. Kram

2010-05-02 @ 20:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback