Mat från donken

Kom hem från jobbet för ett tag sedan. Ska bli otroligt skönt att vara ledig i morgon, men har dock en körlektion 07:00 istället då så ingen sömn här inte.. men jag tänkte faktiskt sova en stund sen när jag kommer hem efter den. Men sen blir hela onsdagen en slapp dag för att sedan börja jobba på torsdag igen. Pengar rullar in som dom ska nu!

Jag börjar även bli otroligt nervös inför operationen, vet att det är lång tid kvar men det är klart att det är lite pirrigt för det. Idag skickade jag även in ett brev där jag skulle bekräfta att operationen ska bli genomförd den dagen och det var faktiskt någonting nytt, har aldrig varit med om det tidigare. Och då har genomgått ganska så många.

Nä, nu ska jag passa på att hoppa in i en dusch innan mamma och roger kommer tillbaka med maten. Dom är och handlar middag på donken! Det ska bli så otroligt gott, det var länge sen jag åt skräpmat och efter dessa dagar känner jag att jag verkligen är värd det :) Hejdå!

Kommentarer
Postat av: monica

Jag vill också ha donken!!! Mm,vad gott...

Lycka till på övningskörningen i morgon och hoppas du får slappa riktigt gott efteråt. Kram

2010-04-12 @ 23:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback