Operation på gång.

Jag vet att jag inte har skrivit så mycket idag men jag har faktiskt inte varit hemma! Och har jag varit hemma så har jag bara suttit och ringt runt en massa. Det var meningen att jag skulle försöka prata med min chef idag då jag har fått en tid för operation nu, så den 11 maj rullas jag in i operationssalen. Sen ringde jag även till körskolan, så nu har jag bokat in nya körlektioner.

Och nu har jag äntligen fått in bilderna också, hittade först inte kamerasladden men efter mycket letande så låg den så fint där den skulle..det var bara jag som hade varit blind tydligen! Men det är lite synd att det inte blev fler än vad det var. Måste skärpa mig med kameran nu när det börjar bli sommar också, så att ni får se många fina sommarbilder!

Tyvärr så kommer jag inte skriva så mycket mer idag då jag känner att migränen sakta men säkert börjar komma fram, och det bästa man kan göra då är att duscha och sova..men funkar inte det så får jag ta min migrän medicin, då jag hatar att ta tabletter i alla dess former så väntar jag alltid in i sista sekund innan jag proppar i mig en massa läkemedel.

Så duschat har jag gjort, sängen väntar. Kanske kan man få älsklingen att massera mig också? Jag ska gå och lägga mig nu och testa om han går med på det. Jag ska försöka att skriva lite mer i morgon, hoppas att det är en solig dag i morgon också! Good night people!





Jag och mamma ligger och sover, båda lika trötta!
Och ja, jag bjuder på denna bild! :)


Kommentarer
Postat av: Sabrina

Bloggen blev ju superfin!! :)

Och hoppas operationen går bra.

Kram

2010-04-07 @ 00:13:02
URL: http://sabrinaks.blogg.se/
Postat av: monica

Hej! Det ser riktigt skönt ut...jag skulle kunna sova flera dagar,känns det som. Kram

2010-04-07 @ 17:19:16
Postat av: Anna

En stor tumme upp för den nya designen, jättefint blev det! :)

2010-04-07 @ 18:19:09
URL: http://akatalektisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback