Solen lyser inom mig istället.

Solen skiner inte idag, idag är det snö men jag låssas att det är sol..
Som en vän sa "Låt solen skina inom dig" och det är precis de jag tänker göra.
För övrigt så är det inte mycket som har hänt idag, tankarna har snurrat på i vanlig ordning.
Jag ska i alla fall följa med hjärtat mitt till centrum snart, så jag får rensa huvudet lite.
Just nu sitter han och dansar i datorstolen till musiken som han spelar.

Ska kolla klart på Andra Avenyn avsnittet nu, och sen göra mig i ordning för att gå. Jag tror nog att jag
kommer in senare och skriver något, i alla fall om jag känner mig själv rätt.
Tack för alla kommentarer Monica! Dom värmde, det var kul att logga in och se 6 nya kommentarer!

Usch, hungrig är jag också. Så jag måste få någonting i magen också. Menmen, hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Monica

Vassego!!! Det var så lite så,vad gör man inte för en vän. Må så gott och låt solen skina inom dig:)

Kram

2010-04-05 @ 19:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback