Ultimata känslan är obeskrivlig

Jobbade mellan 13 - 21 idag, därav den dåliga uppdateringen idag, och det var ganska så tungt med tanke på att jag inte mår helt 100. Så jag tog inte ens hela min rast idag, kände att jag inte ville sitta still, tankarna skulle bara ha gnagt på mig då. Men nu är jag hemma i alla fall, har varit det ett tag också men jag har hunnit med att käka, varit på en lite promenad och nu snart så ska jag hoppa in i duschen för att sen kasta in handduken för idag.

Jobbar imorgon också men då är det dagpass som gäller, sen efter det så ska jag hem och mysa med hjärtat då vi kommer vara hemma själva hela kvällen eftersom mor och far ska på något möte. Jag ser faktiskt fram emot det, det ska bli mysigt att vara bara vi och få ta hand om varandra. Tack Monica för kommentaren jag fick om att jag och R passar bra tillsammans. Det är många som säger det, och vi känner det även själva! Vi har en hel hög med människor som skulle dräpa oss om vi gjorde slut, haha! Men det är faktiskt härligt att känna att man hör ihop med någon, och framför allt när man har fått den ultimata känslan..att det är rätt!

Nä ni, nu ska jag kasta in mig själv i duschen och sen ska jag gå och sova. Kommer få somna själv idag då R är ute med några kompisar och har lite kul. Tror att dom skulle gå och köra lite basket, eller så hittar dom väll på något annat roligt :) Men jag återkommer i morgon mer fler inlägg och bilder om det blir några tagna. Godnatt!



Kommentarer
Postat av: monica

Kram på dig!! Hoppas du kommer mår själsligt bättre snart. Låt solen skina inom dig! :)

Kram

2010-04-08 @ 14:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback