Biggest Loser

Idag får jag vara hemma, helt ledigt och göra exakt vad jag vill! Den enda nackdelen är att jag är sjuk. Är snorig och allmänt off.. har haft feber lite till och från men jobbat i alla fall. Har ju inte råd att vara sjuk! :)
Annars så har det inte hänt så mycket, som sagt så har jag jobbat.

Måste städa också, det ser ut som ett bombnedslag här hemma men just nu så orkar jag inte. Så jag väntar på att Roger ska komma hem så får han hjälpa mig med det sedan! Just nu är han med en polare och dom skulle mecka med någon moppe som det var fel på. Gud vet hur lång tid det kommer ta, men han kommer när han kommer :)

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på "Biggest Loser" som går på 5:an, det är ganska så intressant faktiskt..och jag som tycker att jag är tjock! Men det är grymt att dom faktiskt pallar, då börjar jag alltid tänka att orkar dom så orkar banne mig jag också.. men sen när pogrammet är slut så lägger jag mig i sängen med en chipspåse ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback