I don't mind..

30 minuter sömn var det jag fick inatt, så sliten är nog bara förnamnet på vad jag är just nu. Men ska försöka hålla mig vaken och gå och lägga mig tidigt ikväll. Som jag längtar, sängen ser ju så lockande ut med sitt dubbeltäcke och alla kuddar jag och älsklingen har i sängen!

Kom nyss hem från jobbet, det var en helt okej dag. Känner dock fortfarande av att ryggen inte är helt 100%, men jag tog det ganska så lungt i alla fall så det är nog ingen fara. Fast jag måste erkänna att jag har aldrig tänkt så mycket på ergonomin som jag har gjort idag..jag har verkligen tänkt på hur jag ska stå och hur jag ska lyfta. Bättre sent än aldrig brukar man säga!

I morron är det jobb igen, som vanligt ordning. 7-15 då med och det gillas. Mitt liv försvinner inte helt när jag jobbar som det gör när jag jobbar kväll. Men på fredag så är jag ledig, och det gillas det med.
Nä, om jag sitter här så kommer jag snart somna sittandes, måste upp och göra någonting. Tvätta får det bli, och nu när älsklingen inte är hemma så kan jag sätta på musiken extra högt och stå och yla! För det han inte vet lider han inte av ;)





MIN MAN! Älskar dig mer än livet själv hjärtat mitt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback