Love is more then a feeling,

Ibland hatar jag att jag älskar dig så mycket som jag gör.

- Jag hatar hur du bara går iväg när vi bråkar.
- Jag hatar hur arrogant och dryg du kan vara när vi bråkar.
- Jag HATAR hur dina jävla vänner går före allt och alla.
- Jag hatar att du ibland tänker som en 2-åring istället för den 20-åringen du är.
- Jag hatar att du är ute hela nätterna med dina polare.
- Jag hatar hur du låter mig ta allt ansvar när det kommer till saker och ting.
- Men mest av allt hatar jag dig för att du har fått mig att älska dig så jävla mycket som jag gör
och hur beroende jag har blivit av dig.

- Jag älskar hur du kan titta på mig ibland.
- Jag älskar hur otroligt vacker du är när du ler.
- Jag älskar ditt vackra skratt.
- Jag älskar dig som person.
- Jag älskar hur du kan få mig att skratta som aldrig förr.
- Jag älskar hur mycket saker vi har gemensamt.
- Jag älskar hur speciell du kan få mig att känna mig.
- Jag älskar hur du berättar hur söt jag är och hur mycket du älskar mig.
- Jag älskar att vara i din närhet.
- Jag älskar dina pussar.
- Jag älskar dina kramar.
- Jag älskar att du älskar mig.
- Jag älskar hur du försöker muntra upp mig när jag är ledsen och nere.
- Men mest av allt älskar jag dig för att du har fått mig att älska dig så jävla mycket som jag gör
och hur beroende jag har blivit av dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback