my love

Kul det var att logga in idag och se att jag hade fått 2 nya kommenterer av 2 helt okända personer :)
Annars har det inte hänt så mycket idag, sov rätt länge eftersom vi var och hämtade mamma och pappa från Arlanda inatt, så jag kom inte i säng förrens vid 5 snåret. Oj, va färg dom har fått! Lite avis blir man såklart! :)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om just nu, fantasin och kreativiteten ligger inte på topp just nu känner jag. Och så är det svårt att skriva om saker när ingenting har hänt. Vi har typ bara rökt vattenpipa idag med älsklingens bror. Mamma och pappa hade varit gulliga och köpt med hem en från Tunisien till oss! Så det har vi ägnat åt oss hela dagen nästan :) Kaffe + vattenpipa är nice! Slänger in en gammal bild på älsklingen när han röker vattenpipa. Och som sagt, förlåt för ett tråkigt inlägg men jag har verkligen ingen aning vad jag ska skriva om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback