Skandal!

Ojojoj, nu var det sådär länge sen jag bloggade igen. Jag vill ju, jag gillar att skriva av mig och saker och ting men tiden finns inte riktigt till det. Och det suger. För jag gillar inte själv när man går in på en blogg och senaste inlägget var skrivet för 3månader sedan. Då är det inge kul att fortsätta följa den bloggen.

Nåja, nu kommer jag nog skriva ganska mycket då jag är ledig från jobbet p.g.a. en ryggskada som jag drog till mig i onsdags kväll när jag jobbade. Proppade i mig citodon i morse och gick till jobbet..3 timmar pallade jag sen var det bara att åka hem igen. Det sved som satan att åka eftersom jag inte gärna går från jobbet över minsta lilla. Men det är bara att göra som chefen säger och se glad ut. Så jag ska vara hemma i morgon med och sen så får vi se. Jag ska känna efter i morgon lite hur det känns och om jag klarar av att jobba i helgen eller inte.

Nu åter till annat, jag funderar på att göra om min design..IGEN! Att jag aldrig kan ha en och samma, men jag tröttnar så fort och så är det alltid något som jag stör mig på så jag skulle kunna sitta och byta design hela dagarna om det gick. Funderar på något ljust, glatt och "tjejigt" men det är ju inte riktigt jag heller. Äsch, det återstår att se hur det blir! :) Nu ska jag lägga mig och kolla på film. Det är någon Ninja film som Roger har bestämt. Inte riktigt min typ av film tror jag..men varför inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback