Snart kommer dom hem! :)

Ibland blir jag tokig på mig själv. Det var meningen att jag inte skulle städa idag, imorron hade jag planerat att städa eftersom det är imorron natt som mamma och pappa kommer hem från Tunisien. Så nu har jag förbjudit mig själv att fortsätta. Hann ändå bara med att göra badrummet kliniskt rent, har fan skrubbat det från golv till tak. Och som sagt, resten ska jag ta i morron..det positiva är att nu är i alla fall ett rum klart!

Roger är och jobbar nu, han slutar 21:00 ikväll så ska fixa mat lagom tills han är hemma också. Vet dock inte vad vi ska äta ännu men det löser sig! Stackarn ska jobba i morron också och sen när han kommer hem så åker vi till arlanda och hämtar mor och far! Usch jag vill inte ens veta hur mycket färg dom har fått, men de lär ju vara lagom solbrända och fina!

Nä, nu ska jag lägga mig och titta lite Greys Anatomy och binda ihop mina händer så jag inte kan fortsätta städa ;) Återkommer kanske senare om inte skurmoppen skriker mitt namn och jag bara "måste" fortsätta städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback