- Natt på sjukhuset

De flesta av er som läser min blogg ligger mest troligtvis och sover nu.
Men det gör inte jag, jag jobbar första natten av tre just nu.
Jag känner dock att jag inte kan klaga, alla patienter är så lugna och fina.
Peppar, peppar ta i trä.

Julklappshandlandet för min del är inte över.
Jag är en sådan tjej som tar allt i sista minuten.
Men jag vet på ett ungefär vad jag ska köpa.
Den enda julklappen som jag har lite problem med är älsklingens.
Jag vet inte alls vad jag ska köpa till honom.
Men det löser sig nog när jag pallrar iväg mig.

Nu ska jag jobba vidare!
Men jag hoppas verkligen att ni ligger och sover så gott.
Så jag säger godmorron till er sen och godnatt till mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback