Älskling kom hem från jobbet nu!

Sitter här hemma och väntar på att mitt hjärta ska komma hem från jobbet. Vet inte riktigt när han kommer för han visste inte säkert när han skulle sluta. Men någon gång kommer han :)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men tänkte bara skriva lite så att ni vet att jag lever i alla fall. Och jag kämpar på med livet som vanligt. Är ledig från jobbet några dagar nu men ska jobba hela helgen, hoppas att det går bra. Men det gör det nog, brukar gå bra!

Nä, nu måste jag ta hand om tvätten. Blev ett väldigt kort och osammanhängande inlägg denna gång. Men det är i alla fall något :) Vi kanske hörs lite senare om jag kommer på något att skriva :p

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback