Away we go

I veckan har jag inte jobbat, senast var i söndags.
Så hela veckan har jag alltså fått mysa med mitt hjärta.
Men i morron så ska jag jobba 13-21, men det går snabbt!
Sen ska jag hem och mysa med hjärtat igen!

Idag har vi inte gjort så mycket, vi har mest spelat med pappa.
Och så har vi varvat med att vara ute med hunden så vi inte har varit
så stora datanördar, dessutom har vi kollat på film också!

Filmen vi kollade på heter "Away we go" och den var ganska så bra faktiskt.
Fast det var länge sen man såg en film som man tyckte var extremt bra,
jag har inte gjort det i alla fall.
Men jag känner att jag har kommit in i en film period men hittar inga bra.
Så om ni har några förslag på BRA filmer så är det bara att säga vilken i kommentarer!

Nä, nu ska jag dricka klart mitt kaffe och kanske fortsätta spela lite.
Får se om jag kan återkommer lite senare,
det är inte helt omöjligt.
Men tillsvidare säger vi...

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback