Boka bastu och gym idag.

Hm, jag är fortfarande tvkesam över hur bloggen ska se ut.
Jag känner att jag inte riktigt är nöjd,
men att det duger för tillfället.
Sitter fortfarande och tänker lite,
får kolla runt lite i andras bloggar så kanske jag får lite ideér.

Älsklingen är och jobbar igen,
bara jag som sitter hemma och latar mig.
Men ska ju jobba i helgen,
och då är det han som är latmasken för då är han ledig :)

Nu sitter jag och väntar på att kaffet ska bli klart,
men det tar ju evigheter.
Känner även att jag vill göra någonting idag.
Man har inget liv när man jobbar en dag här och en dag där.
Jag saknar faktiskt rutinerna man hade när man gick i skolan.

Juste, ska även boka bastu och gym idag.
Det får jag inte glömma.
Både jag och R känner att vi måste börja med det igen på allvar.
Vi har varit så lata bara och så har vi glömt att boka,
och man kan ju bara göra det på Måndagar och Onsdagar.

Nä, nu ska jag gå och kolla kaffet,
måste försöka plocka lite här hemma också..om jag orkar :P
Annars så blir det nog att mitt arsle fastnar framför datorn tills R kommer hem!
Men nu får det i alla fall räcka.
Så här sätter jag nu punkt
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback