Good morning sunshine!

Tror ni att jag kom ihåg att boka bastun?.. eh, nej inte mycket!
Vid 18:30 så tänkte jag att jag INTE får glömma bort det,
sen vid 21:00 så kom jag på igen att jag INTE skulle glömma...
det var dock för sent då eftersom telefontiden är 19:00.
Stort misslyckande.

Har nyss varit och lämnat Daniella i skolan.
Alla andra jobbade, bara jag som var ledig så jag gick och lämnade
henne, och det var ju inte lite kallt ute!

Funderar på om jag ska gå och vila lite eller om jag ska försöka hålla mig vaken,
jag vet inte vad jag ska göra uppe i sånna fall.
Men det skulle vara bra för då somnar jag i tid ikväll,
och det kan behövas eftersom jag jobbar i morgon.

Sitter nu och kollar på "vakna med the voice" som går på kanal 5.
Det kan vara ganska så underhållande ibland faktiskt.
Haha, Jakob har gjort någon jävla skumpa låt med någon annan snubbe,
och den är fan helt sjuk!

Nä, nu ska jag kolla vidare i andra bloggar och kanske att
jag klickar in mig på Svt Play och kollar nyaste avsnittet av
Andra Avenyn...men bara kanske ;)

Men skriver kanske troligtvis senare om jag lyckas hålla upp mina ögon,
men känner mig inte så trött så det borde gå bra! :)

Hejdå tillsvidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback