Oh, happy day!

Yeeeeees!

Älsklingen min ringde nyss och sa att han var påväg hem från jobbet.
Äntligen en dag som han slutar normal tid! Det har inte alls varit kul när han har jobbat såhär mycket
vi har knappt hunnit se varandra.. han har liksom åkt och jobbat mellan 6-7 på morgonen och
kommit hem mellan 19-20 varje dag i 2 veckors tid. Han har alltså jobbat mellan 10 och 12 timmar varje dag.
Jag fattar inte hur han har orkat, men idag får han vila lite i alla fall!

Ååh, va jag ska pussa på honom när han kommer hem! Äntligen lite
kvalititets tid med mitt hjärta! Hoppas att han kommer snart och inte fastnar i
någon bilkö bara, för klockan är ju ändå 5 i 4 så det skulle inte fövåna mig.
Men snart, snart kommer han hem!

Jag älskar dig R!

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej Emelie! Tack så mycket för din kommentar! Vad kul att du har tittat på inlåst. Inlåst börjar om nu och kommer visas på tv4 fakta from söndag,inga nya avsnitt utan det är samma som visats tidigare. Jag uppskattar jättemycket det du skrev och jag ska hälsa min son,Niklas från dig. För oss har det blivit stor förändring och det går riktigt bra för Niklas just nu. Tack så mycket för att du trodde/tror på oss. Kram, Monica (mamma från inlåst)

2010-02-11 @ 22:18:45
URL: http://mammafraninlast.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback