2010 - underbart år?

Jag hann aldrig kika in igår och önska gott nytt år till alla er som läser min blogg.
Hade verkligen fullt upp hela dagen. Ingen vila här inte.
Jag och Roger firade nyår med hans släkt och det var hur trevligt som helst!
Vi åt god mat och drack gott, sen vid tolv slaget så gick vi ut och sköt lite reketer. 
 
Hoppas ni har haft det lika trevligt som jag hade det.
Och jag tror reda nu att 2010 kommer bli ett underbart år.
Och jag tänker verkligen "NYTT ÅR - NYA TAG" för det är så det känns!
Mitt nyårslöfte har börjat nu också, hittills har det fått galant, hoppas det fortsätter så bara!

Orkar inte skriva så jätte mycket nu, har migrän så det bara skriker om det och min medicin är slut.
Jobbigt läge det där, ska lägga mig under täcket i mörkret och hoppas på att det går över då.
Återkommer kanske i morgon om jag har tid.
Annars så hörs vi någon annan dag!

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback