Förkyld som attan!

Hoho!
Jag lever, men nu har jag åkt på en dunder förkylning istället!
Som om inte krocken hadde räckt men nejnej..jag tar allt skit på en och samma gång :)

Det är dels därför som jag inte har skrivit så överdrivet mycket, och sen är det för att jag har jobbat ganska så mycket och sen så är det även för att jag helt enkelt inte har känt för att skriva någonting alls.
Men sånt går ju upp och ner hela tiden.
Vissa gånger vill man skriva ner exakt allting och andra så orkar man inte alls skriva.

Jag skulle ha jobbat inatt men jag var tvungen att sjukskriva mig eftersom jag har legat med feber och är snorig och hostar som en jag vet inte vad. Lite trist, vill ju jobba. Jag trivs så himla bra och då blir det kul att jobba. Men jag får ju fler tillfällen.

Sitter nu och väntar på att kaffet ska bli klart,
känner att jag måste ha någonting varmt i magen så jag blir varm i kroppen.
Hjärtat sitter brevid mig och roar sig med att kolla på Jeff Dunham,
han låter så gulligt när han skrattar åt någonting som han tycker är riktigt kul!
Min älskling :)

Nej, nu ska jag kolla om kaffet är klart,
jag har skrivit lite nu i alla fall.
Men nu vet ni, att det kan vara trögt med uppdateringen.
Men jag ska försöka, verkligen!

Men tillsvidare så säger vi:

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback