Lite allt möjligt.

Haha, nu har det fan brunnit i huvudet på min pojkvän!
Han och Sebben sitter i köket och leker med pill-i-röven handskar.
Båda sitter och garvar så dom gråter!
Börjar ju nästan undra vart fan jag har hamnat när han kommer in med en handske på huvudet!

Förövrigt så har jag städat bort julen idag,
lite sent kanske men bättre det än aldrig.
Och så har jag tvättat en jävla massa,
det behövdes! Så nu känner jag mig duktig.
Längtar till ikväll när man får gå och sova i en renbäddad säng också!

Jag och Roger sitter fortfarande och spelar Halo 2 som två nördar!
Men oh, så kul det är. Nästan så jag är beroende! Haha!
Men vi borde ha varvat det snart,
undra vad man ska spela då!
Haha, geek i know!

I helgen ska jag jobba också,
jobbar kväll hela helgen.
Känns nice att kunna jobba igen efter att jag har varit sjuk,
kändes inte alls bra att vara hemma,
börjar jag bli arbetsnarkoman tro? ;)

Känner även att jag skulle vilja komma iväg,
iväg och göra någonting kul med mitt hjärta.
Typ som en kryssning eller nått,
eller kanske till och med utomlands!
Fy satan va det skulle vara härligt,
åka iväg bara han och jag.
Kanske någon framtidsplan.

Kom nu även på att jag måste fixa nytt ID-kort,
mitt har gått ut. Men ska fixa sånt där som man kan använda som pass
i alla EU - länder. Tror att det var i alla dom länderna i alla fall.
Så, det måste jag göra. Och så måste jag till Ungdomsmottagningen,
men har ingen lust alls att åka dit! Menmen.

Nä, nu ska jag fortsätta vara social mot älskling och sebben,
kände bara att jag var tvungen att skriva av mig lite.
Inga vettiga saker, men jag ville :)

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback