Nordman - Förlist

Ni vet den där låten som Nordman har gjort, förlist. När Roger lyssnar på den så tänker han alltid på mig och börjar fnissa lite. Jag ska förklara varför. Jag ska lägga upp hur texten går, och sen så ska jag skriva hur jag alltid sjöng den när jag var liten.


Låten går såhär;

Ja, jag är förlist
ensam fast på en öde ö
När, ska du hitta mig här
Ge inte upp, jag behöver dig



När jag var mindre så sjöng jag ALLTID;

Ja, jag är förbrist
ensam fast på en över ö
När, ska du hitta mig här
Ge inte upp, jag behöver dig



Så, varje gång han lyssnar på den nu så tänker han på mig. Lite charmigt tycker jag, men för honom är nog låten förstörd nu! Haha, så tokigt det kan gå när man är liten. Och tyvärr så var det ju mamma som öppnade munnen om detta, annars så skulle han inte ha någon aning om detta. Och såklart, när hon ändå var i farten, så nämde hon även att det finns videofilmat när jag sjunger denna låt och står och försöker dansa som Nordman.

Så, jag går och gräver min egen grav nu och väntar på att hoppa i tills filmen är hittad!...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback