Vurpade med bilen.

Det har hänt mycket.
Alldeles för mycket saker.
Kan inte påstå att dom är bra direkt.

Igår vurpade jag, älskling och markus med bilen.
Den snurrade 2 varv innan den slutligen landade på alla fyra däck.
Ambulans kom, polisbil kom, brandbil kom och även akutbil.

Som tur var så klarade vi oss alla tre.
Roger har ont i nacken.
Markus har ont i nacken och ryggen.
Jag har ont i nacken och ryggen, var och kollade upp den.

Det visade sig att jag har fått en nackskada och kommer få ha ont i 2-3 veckor innan allt är bra.
Men hellre det än att jag skulle dö.
Det var även vissa kotor som har fått sig en rejäl smäll, men jag lever!

Nu måste jag jobba vidare.
Jag jobbar natt inatt.
Började klockan 21 och slutar 07.¨
Då ska jag hem och sova, för sen på kvällen ska vi vara barnvakt :)

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback