25 Juli 2010

Då var det dags igen! Bloggen har puttats lite åt sidan nu under sommaren. Dels på grund av att jag har jobbat som en tok så jag har faktiskt inte orkat, och dels för att när jag väl har varit ledig så har jag tagit tillvara på ledigheten istället för att sitta vid datorn. Men nu ska jag försöka komma tillbaka igen!
Men det är inte så värst mycket som har hänt, utan det som har hänt är:

- Roger har fått jobb på smc gokart.
- Mamma har fyllt 40.
- Pappa har friat till mamma på hennes 40-års dag!
- Jag och Roger har firat 1år och 3 månader.
- Mamma och pappa har varit på Gotland i 1 vecka.
- En bakant till oss är på smällen och ska nu få sitt 4 barn!

Det är det som har hänt, vad jag kan komma på i alla fall. Jag har även försökt att fota så mycket som möjligt, och en hel del blev det nog. Jag ska försöka rensa alla bilder och lägga in några här på bloggen sedan. Vet dock inte när då min dator inte vill samarbeta med mig.. igen. Så sitter vid älsklingens just nu. Och jag tror inte att han blir så glad om jag fyller hans dator med en massa bilder! ;) 
 
Nä, nu ska jag gå och ta mig en kopp kaffe, glutta lite på dumburken och sedan försöka plocka lite här hemma. Det ser förjävligt ut just nu, men så blir det när man aldrig är hemma. Det är bra konstigt, man tycker att det borde bli tvärtom men icke sa nicke! Återkommer kanske senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback