Ledig 2 dagar på 2 veckor..inte ok.

Nä ni. Nu ska jag faktiskt kasta mig själv i sängen. Funderar på att ta en snabb dusch först. Och sen efter det kasta mig i säng. Kan hända att jag kanske slår på lite Greys Anatomy och somnar till det. Har inte hunnit komma in på den serien ännu, då OTH har hägrat på tven och datorn. Och sen nu när jag har jobbat som jag gör så har det gjort att jag inte har hunnit kolla så mycket heller.

Imorron är det jobb som gäller igen, kvällspass då med. Jag gillar't inte riktigt men samtidigt är det skönt för då får man ju lite sovmorgon..men hela dagen försvinner. Men jobbar man dagpass så har man ju hela eftermiddag/kväll att göra någonting på men då måste man gå upp så satans tidigt. Räknade även ut igår att nu kommer jag vara ledig 2 dagar på 2 veckor. Det blir tufft! Jag jobbar Idag, tisdag, onsdag, torsdag..ledig fredag..jobbar lördag, söndag, måndag, tisdag..ledig onsdag..jobbar torsdag, fredag, lördag och söndag. Gissa om jag kommer vara helt slut i roten sedan! Men det är pengar, det är nog det som gör att jag orkar.

Nej, nu måste jag faktiskt logga ut. Men om jag inte är helt död i morron så återkommer jag ju då! Tills dess så får ni ha det så bra. Nu går ögonen snart i kors så efter duschen så kanske jag hinner se ett halvt avsnitt av Greys i alla fall! ;D Good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback