Nytt minne till datorn!

Tjohooo! Min dator är snabb igen! Jag har ju suttit och skällt, morrat och slitit av mig mitt hår ibland när jag har suttit vid datorn för att den har varit så otroligt långsam och seg. Så igår blev far min trött på mitt klagande så han satte sig vid datorn och försökte komma underfund med vad det var som gjorde att den blev så seg.. när han inte hittade någonting i datorn så slutade det med att han öppnade upp datorn. Och då visade det sig att jag hade bara 512 mb i minne.. där var alltså problemet! Så det första jag gjorde idag var att jag gick ner till datornbutiken i centrum och köpte 2 gb minne istället! Priset var inte nådigt men samtidigt så är det värt det! Så nu jävlar är det raktetfart på datorn igen! Då kanske bloggandet kan komma igång lite mer igen, för det är ju faktiskt roligare att blogga eller sitta vid datorn överhuvudtaget när den har lite fart i sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback