Streetrace <3

Sitter nu på jobbet. Och för en gångs skull så är det otroligt mycket att göra! Väldigt ovanligt faktiskt. Men det är ganska så skönt det med!

Igår var en givande dag. Det började med att jag och sötaste Cim åkte in till SKHLM och köpte lite småsaker. Vi var där inne kanske i 1 och en halv timme sen begav vi oss hemåt. Väl hemma hos henne så satt vi och drack kaffe och snackade lite skit med varandra, like always! :) . Sen kom grabbarna hem, alltså Roger och Kari, så då åkte vi på race. Och guuud va kul det var. Jag och Cim var ju verkligen i vårat essé! Vi har dessutom kommit fram till att både hon och jag är studsbollar. Ni som inte var där kommer inte alls fatta vad jag har skrivit!

Det blev en ganska så sen natt, men det gjorde inte så mycket för det var otroligt kul. Hade träningsvärk i magen igår när jag kom hem för att det var så mycket skratt! Nä ni. Nu måste jag faktiskt ta mig i kragen och jobba vidare. Finns dock inte så mycket att göra, men någonting hittar man alltid på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback