John Blund kommer och tar dig.. snart?

Ja, mina vänner. Det är One Tree Hill's fel att jag inte har bloggat. Men det är ju så bra, och när det gäller serier så har jag en tendens att inte kunna slita mig ifrån dom. Men var inte oroliga, jag utnyttjar sommaren också. Det är mest kvällarna som jag sitter och nördar framför avsnitten. Jag ska försöka förklara lite kort hur min helg har sett ut.

Fredag) Gjorde inte så mycket. Tog det mest bara lungt, orkar fortfarande inte med så mycket med höften. Men jag kollade ett litet tag på när grabbarna körde lite paintball. Och så fick jag miljontals myggbett. Sen OTH..

Lördag) Först så gick jag och R och käkade lite mat, sen så satt vi och tog en öl i solen efter att vi hade käkat klart. Efter det så blev det en runda paintball igen, spelade dock inte denna gång heller. På kvällen så var vi med R's bror och en polare till dom. Blev lite dricka och allmänt trevligt.

Söndag) Idag (läs:igår) blev det en snabb tripp in till skärholmen då vi skulle köpa lite saker. Alldrig mer att jag åker in dit på sveriges nationaldag, det var total kaos. När vi kom hem därifrån så stannade vi på bocken och fick lite mat i magen. Kan ni gissa vad vi gjorde sen? Hmm..kan det ha varit paintball?! Haha, nåväl, efter paintballen så blev det hem snabbt och ta en dusch för att sedan gå hem till Jerre igen. Där var vi tills klockan var 20:00 - 20:30 någonting. Sen OTH..!

Så har min helg sätt ut, när jag väl skrev upp allting så känns det inte så händelserikt men det känns som om det var det när jag väl gjorde allting. Kan dock vara för att jag egentligen inte orkar så mycket.. Men på tisdag så får jag ÄNTLIGEN ta bort stygnen. Det mina vänner ska bli jäkligt nice då jag håller på kliar mig till döds nu! Nä, nu ska jag faktiskt ta och trycka in en ny skiva OTH i datorn och somna till det. Älskling har redan tjuvstartat, han ligger så fint brevid mig i sängen och sussar så sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback