Musik <3

Som jag har skrivit så många gånger förrut så är musik verkligen mitt allt. Det är någonting som jag verkligen inte skulle klara av att vara utan. Jag älskar att lyssna på musik, jag älskar att sjunga och det är väldigt sällan jag säger att en låt inte är bra. Musik kan få mig att skina upp som en sol på dom mörkaste dagarna, men musik kan även få mig att gråta. Det finns många bra låtar, nästan för många. Jag ska rekomendera 2 låtar som jag aldrig (och då menar jag aldrig) kommer tröttna på för er, jag kommer lägga upp texterna till dessa låtar i enskilda inlägg. Det finns ingenting (för mig) som musik inte kan lösa. Jag lyssnar på musik hela tiden, och kommer alltid göra det. Mina föräldrar kan till och med veta vilket humör jag är på genom att lyssna på vad som spelas genom mina högtalare. Jag har alltid sagt och kommer alltid säga detta:



Musik är MIN terapi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback