Nu är det sommar, nu är det sol.. resten kan ni =)

Är nyss hemkommen efter en mycket trevlig kväll men 2 av mina fina tjejkompisar samt mitt älskade hjärta. Vi har suttit på vår resturang här i närheten och druckit lite gott, ätit lite gott samt njutit av det fina vädret. Det var verkligen så himla mysigt, tror dock inte att min plånbok tycker likadant men man måste få unna sig något lite då och då. Nu får man bara hålla lite hårdare i pengarna till nästa löning. Och sen får jag ju tillbaka på skatten den här månaden också, är det inte så? Nåja, jag ska alldeles strax sätta mig och kolla på lite tv tror jag. Om jag inte börjar kolla om på One Tree Hill..vill se alla avsnitten från början nu när jag har beställt säsong 4 och 5 också. Man kan ju inte börja kolla mitt i liksom ;) Nä, nu ska jag fördriva min tid med någonting annat. Men det är inte helt omöjligt att jag kikar in lite senare igen.



[ Vi är så jävla coola tillsammans, vi vet! Oslagbara! ]


Kommentarer
Postat av: Monica

Nu är det koskit i hagen, där ligger Lindholmarn med öppen kjol och väntar R på magen, hihi

Vilken mysigt kväll, hoppas kvällen fortsatt i mysighetens tecken, hahahaha. Kram på dig ;-D

2010-06-03 @ 22:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback