Orka...

Nu är jag så otroligt trött på den här höften. Jag vill bara att det ska läka nu, nu, nu. Jag ligger i sängen hela tiden. Jag vet att jag gör saker, saker som verkar vara en massa. Men det är inte så. Jag bara ligger, och när jag försöker göra någonting roligt så får jag sota för det sen, för jag pallar egentligen inte. Men är så otroligt trött på det här nu. Alla andra gör en massa roliga saker medan jag ligger här som en tjockis. Jag vet att det inte är förevigt, men dessa 2 veckor har fan varit de tråkigaste i hela mitt liv. Jag mår verkligen dåligt av att inte kunna göra någonting. Fan, skit i det här..humöret är inte det bästa. Så lika bra att jag slutar skriva, kan ändå inte vara kul att sitta och läsa medans jag spyr galla över mitt liv. Fan..


Btw, tog bort förbandet på höften idag. Fick inte en sån trevlig syn. Visar sig att jag har 20 "häftklammrar" som jag ska ta bort. Idiotisaker det där, jag som har fobi mot allt som har med metall och saker som är fast hakade på kroppar. Kasta iväg häftapparaten och sy istället! Livet kändes så mycket lättare när jag såg det...inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback