Så är det bara..

Okej jag vet att jag inte var så glad i senaste inlägget. Men jag måste också få ha dåliga dagar. Här i min blogg kanske det inte verkar som om jag har dåliga dagar eller att jag aldrig är på dåligt humör. Men det är jag, lika mycket som vilken människa som helst. Och jag har märkt att jag inte visar det så ofta. Och jag vet att jag komma på mig själv att ibland ta bort inlägg som jag egentligen vill publicera, men struntar i att göra det bara för att jag bryr mig för mycket om vad ni läsare skulle tycka. Men nu har jag kommit fram till att jag ska sluta med det, jag ska sluta tänka så. Det är min blogg och jag skriver vad jag vill och när jag vill. Det är en läxa till mig själv. Jag hoppas att ni kommer tycka att det är värt att läsa även fast det kanske inte är solsken hela dagarna i mitt liv och även fast jag kanske inte alltid är så uppåt. Och nu menar jag inte att det bara kommer komma en massa depp inlägg, men ni får acceptera att det kommer komma någon gång ibland.





Kommentarer
Postat av: monica

Hejsan gumsan!!

Du har helt rätt och jag har redan accepterat att det inte alltid kan vara glada inlägg. Jag kommer ihåg när jag började med bloggandet då var det bara deppigt i stor sätt hela tiden. Men det man skriver ju för sig själv först och främst sen väljer ju folk att läsa el inte. Inmed lite deppighet också, helt ok. Må gott. kramiz

2010-06-12 @ 23:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback