Statistiken..

Jag vet att jag sa att jag skulle logga ut och umgås lite med moster. Men jag fastnade vid statistiken..den är ganska intressant faktiskt. Ena dagen kan jag ha upp till 35 besökare medans andra har jag knappt 10 stycken. Vad kan detta bero på? Är det någonting speciellt jag har skrivit om som har intresserat er extra mycket? Säg gärna till i sånna fall. Även fast jag skriver exakt vad jag vill så kan det vara intressant och höra vad ni tycker det är roligt att jag skriver om. NU ska jag gå ;)

Kommentarer
Postat av: monica

Hejsan på dig! Hur är det med livet, det verkar bra iallafall:)

Jag tycker allt är intressant att läsa, skriv på du;-D

Vad händer i sommar, ska ni göra nåt speciellt?

Ha en fortsatt trevlig vecka:)

Många kramar<3

2010-06-16 @ 12:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback