Umgås med moster/gudmor!

Hoho, nu har det varit lite bloggtorka här igen. Eller torka och torka har det nog inte varit. Utan det är en av mina mostrar som övernattar hos oss..hon kom i lördags och vi får väll se när hon åker hem. Vi har bara slappat, kollar One Tree Hill till förbanelse samt pratat en massa. Visste ni att jag har två tvilling mostrar som bara är 1 år äldre än mig..hur coolt är inte det?!

Nåja, jag har i alla fall skrivit lite nu. Vet inte riktigt vad jag ska dela med mig av. Som jag sa så har det ju inte hänt så överdrivet mycket just nu. Snart börjar jag jobba också..det ska bli ganska så skönt faktiskt. Komma in i rutinerna lite mer. Nä, nu ska jag fortsätta umgås med Marie, hon har ju flyttat till Östersund för att hon pluggar, så nu när hon är här så får man passa på :)

Kommentarer
Postat av: Marie

<3 Dig!!



Japps man får passa på när man är i samma del av landet.

Massor med pussar och kramar!

2010-07-07 @ 17:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback