5 nya kommentarer - rekord! ;)

Nu är jag hemkommen från jobbet. Jag har till och med hunnit äta mat!
Idag ska jag faktiskt gå och sova tidigt, ska upp och jobba i morgon också.
Fast i morgon är det dagspass som gäller och det är lite skönare för då har man
hela kvällen fri

Kul det var att logga in idag förresten, jag hde ju fått 5 nya kommentarer!
Inte lika många som 58 men 5 räcker gott och väl för mig och det är ju ett steg närmare
58! Så det tackar och bockar jag för!

Nä, nu ska jag städa i ordning lite, sen bädda rent i sängen och sen kasta in både
mig själv och älsklingen i duschen! Godnatt på er läsare!



(Typ såhär glad var jag när jag såg alla kommentarer - inte världens charmigaste bild men den är coo!)




( Och ibland så måste man faktiskt bjuda på sig själv, det blir lite rolgare då! ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback