Feber som inte vill försvinna!

Nu har jag inte skrivit på 5 dagar och anlednigen till det är att jag har legat med feber i 5 dagar!
Så men andra ord har jag alltså varit mer eller mindre död, var i alla fall
hos läkaren idag och fick då reda på att jag har influensa..kul! INTE.
Men känner att jag är på bättrings vägen nu så det är skönt.

Kände bara att jag var tvungen att logga in och förklara varför det har varit
så otroligt dåligt uppdatering, så det har inte handlat om att jag har varit lat :)

Men nu mina kära vänner, så ska jag äta mat och kolla Andra Avenyn :)

Kommentarer
Postat av: Monica

Hejsan sjukling! Undrade just vart du tagit vägen....jag är inte avis på dig för influensan :)

Hoppas du blir frisk snart, krya på dig . Kram ;)

2010-03-30 @ 13:26:17
URL: http://mammafraninlast.blogg.se/
Postat av: monica

Hej Emelie! Jag beklagar verkligen sorgen....det är alltid jobbigt när nära och kära går bort, har själv varit med om det.....du vet vart jag finns om du vill prata.....Må så gott det går, tänker på dig. Kram

2010-04-01 @ 22:15:52
URL: http://mammafraninlast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback