Film marathon

Jag ska alldeles strax skriva ett nytt "LindholmareN Rekomenderar" inlägg,
men först så väntar en varm och skön dusch.
Känner att nätterna blir långa när man är ledig men det är ganska skönt ändå!
Efter duschen och inlägget så blir det sängen och mys med älsklingen.

I morse blev det en lång promis med skrållan och det var ganska så härligt.
Och när jag kom hem så väckte jag hjärtat med kaffe på sängen,
jag hoppas att det var uppskattat :)

Det har även varit film marathon idag.
Vi har sett 3 filmer nu på kvällen och därav den sena updateringen.
Vi såg "drag me to hell" , "I skuggan av värmen" och den sista minns jag inte vad den hette.
Men alla var i alla fall bra på sina egna sätt, alla handlade ju om olika saker så man kan ju inte
riktigt jämföra på det sättet.

Nä, nu skriker duschen efter mig så här sätter jag nu punk för att
komma in om ett tag igen och skriva "LindholmareN Rekomenderar"

Punkt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback