Kladdkaka?

Igår var jag extremt trött, det var sjukt stressigt på jobbet.
Men idag är jag piggare! Det var inte alls lika stressigt idag,
fast det var dock fortfarande mycket att göra. Men det är kul, jag gillar det!

I morgon ska jag jobba igen, men sen är jag ledig!
Och ni kan ju fet hajja att LindholmareN ska sova som en gris då!
Jag känner att sömn har varit en bristvara dom senaste 3 dagarna.

Nu har jag även varit sugen på att baka kladdkaka i 3 dagar,
och sen vet jag ju hur mycker R tycker om min kladdkaka också.
Så undra om jag ska vara en snäll flickvän och baka åt min älskling.

Men det som först och främst står på min lista är duschning!
Man känner sig alltid lika snuskig när man kommer hem från jobbet,
men det är inte så konstigt eftersom jag handskas med massa baciler,
urin, blod, avföring och dylikt!

Nä, nu duscha och sen baka(?) för att sedan kasta min och älskling i säng!
Så, godnatt på er läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback