Krångel?! Ovanligt? .. NEJ!

Gud va jag älskar när blogg.se krånglar när man ska kommentera!

Jag känner att jag är sugen på se filmen Snabba Cash men ändå inte,
jag har läst boken och avgudar den..misstänker att filmen kan bli en stor besvikelse då.
Jag har faktiskt beslutsångest. Kanske att man ska se den med en nypa salt?

Är iaf inne på den andra boken nu och älskar den minst lika mycket.
Men jag gillar sånna böcker också ganska så mycket.
Det är liksom min smak eftersom jag känner igen allt eller vad man ska säga.

Det återstår att se om jag kanske tar med mig R och kollar på den med honom,
men han är inte så överdrivet intresserad av bio men jag har lyckats få med honom
några gånger, och han har ju faktiskt börjat läsa boken så vi får se :)

Nu ska jag återgå till SvtPlay och Andra Avenyn och jag ska även prova kommentera snart igen,
men det känns dock som om att det kommer gå utan större lycka!

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej Emelie! Vad kul att höra från dig igen och att vi läser samma bok. Jag gillar "aldrig fucka upp" bättre än "snabba cash". Jag ska snart gå och se filmen, jag ville läsa boken först. Jag ser fram emot nästa film. Tack för boktipset,ska kolla upp den boken. Jag brukar läsa verklighetsbaserade böcker i vanliga fall,oftast om barn som farit illa eller liknande. Efter "aldrig fucka upp" så väntar boken "The Heroin Daries-spillror ur ett rockstjärneliv" av Nikki sixx,den verkar riktigt bra.En bok som är en utav dom bästa jag läst är "Låt den rätte komma in",om du inte läst den så gör det,superbra bok.Må så gott,kram Monica

2010-03-09 @ 19:53:03
URL: http://mammafraninlast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback